DefneRana Selam kızlar 33 haftalık hamileyim doğum çantasını hazırlıyorum ikinci bebeğim olmasına rağmen ilkinde nasıl olduğunu unuttum maalesef size sormak istedim 😲 bir adet 10lu hastane çıkışı koydum ama ilk bebek doğduğunda bunun hepsini veriyormuydık hemşireye vermemiz saçma olmazmı çünkü bir alt üst takım var içinde birde tulum ikisinide aynı anda giyecek hali yokya o zamn tüm takımı vermiyomuyduk nasıldı 🤣🤣
Fatma29 DefneRana ben 2 adet hastane çıkışı birde tulum takimi götürmüştüm yanıma sadece doğduktan sonra iç zıbın üstüne ayrı bir zıbın altına don çorap şapka eldiven battaniye bunlar canım :))
mommasBoys DefneRana doğar doğmaz giydirilmesini istediklerini ayrı bi paket yap öyle verilsin hemşireye canım yoksa o kafasına göre giydirir tabiki😅 tulum giycek dersen tulum, zıbın, eldiven, şapka, bezi battaniyesi onları ayrı bi şekilde ayarla öyle verin
DefneRana mommasBoys aslında 5 li takımları öyle yaptım bir bez ile ayrı ayrı tül ile paketledim kurdele ile bağladım falan ama iş onlu gelince dedm bunun hepsinimi koyuyorduk bi kafam karıştı hem alt üst takım hem tulum hem iç zıbın hem normal zıbın fazla gibi geldi ilk kızımın fotolarına baktm mesela onlunun battaniyesine sarmamışz doğumhanede nohut battaniyeye sarmışız niye öyle yapmışız dedim 😂😂
Fatma29 DefneRana tabi iç zıbın atlet yerine kullanılıyor zaten üzerini de birşey giydirmek lazım ay tarif edemedim
mommasBoys DefneRana 😅😅 valla benimde ikinci hatta bugün bende hazırlıyordum ama acaba neyden kaç tane koyuyorduk diye bi düşünmedim değil unutuyor insan heycanıda ayrı bişey tabi🥰
DefneRana Fatma29 ben sanki o çıtçıtlı zıbınları göbek bağı düşene kadar kullanmamıştm gibi hatrlamıştm off çok ara vermişim hiçbişey hatrlamıyorm bebeğe nasıl bakılıyordu acaba 🤣
DefneRana mommasBoys ikinci için geç kalmışım yaşlanmışım resmen nasıl bakılıyordu bebeğe diye düşünüyorum hiçbirşey hatrlamıyorum ya 🤭😂
mommasBoys DefneRana ozaman sen baya ara vermişsin😅 bizim üç yaş aramız abimizle tam rahata kavuştum derken tekrar başlıyoruz zor günlere🥲