Atesgulu43 Bebegim gogusumu emmiyor bende biboranda veriyorum süt saklama poşetlerine koyup buzluğa atıyorum fakat yetmiyor poşetler hemen bitiyor Süt saklama poşetini bir kaç kez kullansak olurmu