Busrauzun53 Merhaba bısey merak ettım sormak ıstıyorum şok korkuyorum bugün doktora gıttım bebegın kafasının büyük olduğunu soyledı bana normalde 31 haftalıgım ama kafası 33 haftalık gorundu bısey olurmu
TugceTekin123 Busrauzun53 ben daha dün gittim haftasıyla uyumlu olması gerek miyormu sorsaydınız keşle bi sorun olur mu diye dün bana bacakları karnı kafası haftasıyla uyumlu dedi bende 32+4 üz şuan