SemaaR TugceTekin123 Bende az önce 2.doz biontech vuruldum. Korktuğum için mi bilmiyorum kendimi halsiz ve yorgun hissetmeye başladım birden. 🥴
BurcuGorkem Ben de cok kararsızım 35. Haftamdayım bu kadar bekledim dogurunca vurulurum dıye, inşallah kapmadan dogurursam ilk aşımı olcam
SemaaR kids0305 bende öyleydim, doktorumun ısrarı ile vuruldum. Etrafımda hamile olup covid geçiren çok 🥺
MiniMiniKus SemaaR Ben ilk dozu oldum pazar gecesi pazartesi günü aşırı boğaz şişliği yaptı ve gribe çevirdi hızlı biçimde İkinci doz için şimdiden korkmaya başladım ama kol ağrısı şişliği ya da bu tür yan etki yaparsa aşının etki ettiği anlamına gelirmiş