Hycnlanne_0903 Güzel anneler, yardım… haftaya yeni girdik bugün doktorum bebeğin suyunda az azalma var dedi hareketleri de az. Takıp et yarın tekrar gel nstye gir her an her şey olabilir falan dedi çok korktum. Bu haftalarda azalma yaşayanlar oldu mu neler yaşadınız neler yaptınız ? Nasıl yükselttiniz acaba
Mrvweeeeee Hycnlanne_0903 bnmde o haftalarda ole demisti 2 hafta sonra falan gtmstm duzelmis bol su is demsti baya su icmistim su icsen yeter
Tutisy Hycnlanne_0903 bana da 34. Haftada söyledi yani bir kaç gün önce şimdilik bende hareketlerin takip ediyorum peki bebeğinizin pozisyonu ne durumda ? Doğum pozisyonunu aldı mı
Hycnlanne_0903 Busra_gunyuzlu evet doktorum da söyledi gelirken aldım içiyorum 🥰 teşekkür ederim inşalalh yükselir
Hycnlanne_0903 Mrvweeeeee aslında 3 litre su içiyorum ama az geldi demekki 😊 azalmaya başlamış kontrol edelim dedi doktorum lu anda korkulacak bişey yok ama bol bol sıvı tüket dedi
Hycnlanne_0903 Tutisy evet doğum pozisyonunda şu anda hareketlerinde azalma da var biraz pyüxden korktum
Hycnlanne_0903 aslihaninannesi inşallah korkulacak bişey değildir canım, bir iki güne düzelir inşlalah
Hycnlanne_0903 Sita3434 yaa😞 inşlalah düzelir hareketlerini pek hissedemiyorum dünden beri doktor yarın tekrar gel bugün bol bol sıvı al dinlen yan yat dedi yarın tekrar bakalım şu anda azalma var ama korkulacak boyutta değil dedi
GBU Hycnlanne_0903 benim 34. Haftamda azalma vardı 3 litre su ve her gün havuç suyu içerek çoğalttım şuan da 38+1 im havuç suyunu mutlaka evde kendiniz yapın
Hycnlanne_0903 GBU katı meyve sıkacağım yok şu anda temin edemem 😕 hazır içmeye çalışıyorum inşlalah işe yarar