Birkaç kişi biliyor. Doktorumun tayini çıkmıştı ve bir sürü doktor gezmiştim hepsi doğumuma az kaldı diye ilgilenmek bakmak istememişti. Baştan savmıştı. Özel bir hastanede doktor buldum ve bugün göründüm. Riske atmamak adına 20 ekime gün aldık. Allah’ın izniyle sezeryan olucam.. korkularım var bana önerebileceğiniz şeyler var mı?