Edanur48 Sizce yaptırmalı mıyım?şuan 21+5 randevu tarihinde 24 olucak herkes farklı şeyler söylüyo emin olamadım
Yagmur00 Edanur48 seker cok tehlikeli canım sana zarar bebege zarar buyuk sıkıntı ve neden olmuyasın burda ben dahil herkes oldu ve korkulacak bısey yok eger sekerın warsa bebege gecıyor ve bebegin dogdunda seker hastası olarak dogu yor
Alka Edanur48 bana yaptırmadı doktor canım. Gerek yok dedi. Hem benim kilo artışım hem bebeğin kilo artışı normal diye.
Mrvweeeeee Edanur48 tabikide yaptrmalisin allah askns ne zarari olabilr ben doktora soledgimde guluyo bana yapma allah askna dio baklava yemiyomusun bikac dilim dio onunla es deger bukdar herseye takilma die kizio bana 😂 cok ilgili bi doktorum var saolsn 😍