Mercimeginannesi1_ Benim gibi gebeliginde sivilce sorunu yaşayan varmi ne çözüm önerirsiniz. Çirkinleştigim için kızım mi olacak🤭
Busra2013 Mercimeginannesi1_ yuzumde bosluk yok o derece doldum valla😂benı goren yuzune bakılırsa kız dıo ama bakıcaz 18 haftadsyım daha ogrenmedım mınnagımın cınsıyetını
Damlaxe3 Mercimeginannesi1_ yüzüm sivilce tarlasıydı şuan 35 haftalık olduk ve 26. Hafta itibari ile bitti umursamiyordum açıkçası 20. Haftama kadar erkek dedi doktorum sonra öğrendim ki kızım olacak yani deme o ki hiç belli olmuyor bu işler
MMmerve_ Mercimeginannesi1_ sorma ınan oyle sıvılcelerım cıktıkı yuzumde ergenlıkte ve ılk kızımda yasamadım boyle bısey ıkıncı gebelıgımde yuzumde ozellılle alnımda cok cıkıyo napcam bılmıyorum