seym4 Arkadaşlar ben adet tarihimi unuttuğum için günümden hâlâ şüpheliyim doktorumun söylediği hafta güne göre geriye saydığımda tahmini verdiğim günün bir gün öncesi çıkıyor. Sizde adet gününüzü ve kaç haftalık olduğunuzu söyler misiniz? 🥰
Busra2013 seym4 18+1 son adet tarıhım 1 hazıranda basladı 4 de bıttı bende normalde duzensızım bıde hıc takıp etmem ılk defa telrfonuma kaydetmısım😂allahın işi işte
seym4 Suzanne Busra2013 papatya981 ben düzenli görüyorum ama ilk kez unutmuşum günümü 2 Temmuz dedim ama doktorun hafta gün söylemesiyle hesaplayınca 1 Temmuz çıktı şu anda 14 haftalık görünüyo , bu arada yarın tarama testi olmaya gidicem cinsiyet söylerler mi sizce?
Busra2013 seym4 valla canım bende ıkılı test yaptım ama benım cımsıyetı solemedı suan 18 haftadayım hala cınsıyet bılmıyorum ınsallah 2 haftaya randevum var gıdecem ogrenırım
papatya981 seym4 bende söylemedi 23undr gidecegim 16 haftalık olacak kendini gösterirse inşallah ogrenecegim
Ayse254 seym4 benim 12 haftalıkken tarama testine gittim baktı doktor erkeğe benzetecek bi şey göremedim dedi kesim konuşmadı 🐣
Suzanne seym4 benim doktorum 15-16 haftadan önce söylemiyor belki sizin ki söyler bu arada son adet tarihinden eminseniz onu baz alın çünkü ultrasonda farklı çıkabiliyor
seym4 papatya981 bende 21 inde gidicem inş 16 haftalık oluyo bakalım hayırlı sağlıklı evlat olsunlar canım gerisi boş
Ayse254 seym4 teşekkür ederim bir şey soracaktım sizin de ağrılarınız oluyor mu benim bazen alt karın bölgemde kasıklarımda belimde ağrılar oluyor korkuyorum
seym4 Ayse254 rica ederim , evet az az ve nadir oluyo bu aralar çok acıtıcı olmuyo genelde kasık ve karnımın sağ sol kısmında oluyo
suyesili Ayse254 benim de geçen hafta daha sık olmuştu özellikle, okuduguma göre rahim de genişlemeye başladığı için sızı batma şeklinde olabiliyormuş içimizi ferah tutalım insallah 🙏😊
Ayse254 seym4 anladım benim de öyle sağda solda kasıkta bazen batma şeklinde oluyor normaldir inşallah 🤗
seym4 Ayse254 bence normaldir bebek büyüdüğünden kasıklara ağrı veriyo arada çok korkmayın bi şey olmaz Allah’ın izniyle