Asrinbaby çok teşekkür ederim, bende tam tersi normal doğumdan korkan biri olduğumdan tercih ettim , sezeryan olmasına rağmen onu gördüğünüz an herşeyi unutuyorsunuz acı falan kalmıyor 😍 bence sezeryan korkulacak bişey değil , bebeklerimize sağlıklı bir şekilde kavuşmak önemli olan 🤱🏻