fyznrilter Sema5452 4 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim 7+3 de hem keseyi hem bebeği hemde kalp atışını duyduk. 🧡
gamzosgamzos Sema5452 olabilir canım bence kızımın ultrason resmine baktigimda tam 6+4 de duymusuz bu bebiste 6+6 ama ilk muayeneye o zaman gitmistim belki daha erken gitsem duyardım sende duyarsın inşaAllah 🙏
sumeyraballl Bluesky01 istersen bir kaç gün daha bekle cnm duyulmayınca doktorlar olumsuz konuşup moral boza biliyor sen tedbirini al
Masal-07 8+6da gittim çok küçük duyulmaz dedi 13hafta içerisindeyim 12sinde randevum Var inşallah duyarım 🙏
ikibebekannesi35 Masal-07 Masal-07 Merhaba bilmediğim için soruyorum Türkiyedemi yaşıyorsunuz. Ben 11.haftada cinsiyet öğrenmiştim şimdiye çoktan kalp sesini dinletmeleri lazımdı
Masal-07 ikibebekannesi35 aynen Türkiye de yaşıyorum Antalya da devlet hastanesine gidiyorum şuanlık dinletmediler
ikibebekannesi35 Masal-07 Aşırı şaşkınım çok saçmalamışlar sanki tamam ilk zamanlar dinletmek tehlikeli ama 4.ayına gireceksin artık
Masal-07 ikibebekannesi35 aynen hiç dinleyemedim çoçuğunun kalp sesini ayın 12sinde gideceğim söylücem inşallah gösterirler 2lı taramamda var
ikibebekannesi35 Masal-07 söyle tabi ben kalbini hala dinleyemedim dinleyebilirmiyim de mecbur dinletmeleri lazım dinletmezlerse hasta hakları ile görüş