Kızlar malum günümüz türkiyesinde kadınların iş bulması erkeklere göre daha zor birde hamile olumca imkansız hale geliyor ben sağlıkçıyım normalde 1-2 sene ara verdim çalışmaya evlilikdi üniversiteydi falan derken şimdide çalışmak istiyorum hamileliğimin henüz çok başındayım ama hiç bir hastane işe almıyor sorun hamile olmam🤦🏻♀️Siz hamileyken yeni bi işe girebildinizmi bu süreci nasıl atlattınız