Herkese selam bugün tam 20 haftalık olduk,ama başıma ilk defa bu olay geldi sizlere danışmak istedim,bugün hapşırırken idrarımı kaçırdım,temizlik yapıyordum acaba zorladım mı diye korktum,idrar değilde su mu dedim kafamda binbir sorular,varmı bu tarz olay başına gelen,normal bir durum mu?