33+5 günlük gebeyim öğleden sonra doktor kontrolüm var ve bu ay çok yoruldum taşınma işleri sinir sitres kontrole gideceğim için çok heyecanlıyım yine fakat bu kadar sitres yaşadığım için de korkuyorum… bu haftada çatı muayenesi yapılır mı? Hiç hazırlığım yok birde bu haftalarda doktoruma neler sormam lazım neler yapılması lazım?