Merve_KOPUK Umudayolculuk36 son kullanmadan kasıt uzerinde 0-6 6-12 gibi aylarla uyumlu oldugu yaziyo onlarmi acaba bebegin agiz yapisi değiştikçe büyüdükçe emzik ucununda degismesi gerekiyo bana öyle düşündürdü walla 😂😂
Derya Umudayolculuk36 Genel olarak tuttuğu emzikten yedeklemek mantıklı evde kalır unutulur gibisinden ama zaten emzik de biberonlar kadar temizlik isteyen bir ürün her hafta kaynar suda bekletmek lazım ama yine de maddi güç varsa aynı emzikten 2 tane alınabilir
Umudayolculuk36 Merve_KOPUK kız evet bende ilk dega duydum emin olamadım aldığım mağazaya sordum 2024dedi ama nerde yazıyır
Umudayolculuk36 Derya benim sıkıntım o değil sorunda değil sadece internetden aldım güven olur. Mu son kullanma tarihi var mı dşye
Dygrd Umudayolculuk36 tabiki doğrudur vardır ama bende ilkkez duydum ben 2li alıyorum emzik 2 ayda birde degistiriyorum