Su098 insallah güzel haberler alirsin canım. Bende tup bebek annesiyim. Oncelikle canim kafani rahatlatmaya bak hic tuttumu acaba tutmadimi acaba diye dusunup kendinde belirti arama canim ben öyle yapmistim. Gunluk havuc suyu,avakado , kuruyemis yedim canim. Zaten bebegin 3 . Gun kabugundan ayrilip sana tutunmaya calisiyor. Ben evde hareket ettim yurudum canim . Ama egilip uzanmadim ona dikat et. Evin icinde yuruyus yap cok yatma ki bebegin kan akisina ohtiyaci var. Ben boyle yapmistim ilk denemede tuttu canim benim 5.gun embriyosu . Simdi cok sukur kızım kollarimda 25 gunluk olduk bile 🥰 darisi inşallah sana🙏😍