5 tane 5li takim aldim, 6 7 zibin, 2 yelek aldim ama dahada alicam eşimin maasini bekliyorum 🤭 birtane ici tüylu 0-3ay patik aldim, coraplar aldim, 3 4 battaniye aldim, 2 kalin tulum aldim. Takimlarim icinde eldiven var zaten takim altlarida patikli aldim. Yere rahat koyabilmek icin anne yani yatagi aldim. Petege camasir asabilmek icin mini askilik aldim takilabilir a101den kurutmam var ama çeker diye korkuyorum orda kurutcam o yuzden. Mendilleri var iste bu kadar 🙆♀️ bende aralik sonu ocak gibi dogurcam insallah