buketkartal 5 haftalık hamileyim bugün sağlık ocağında kan uyuşmazlığımızın olduğunu söylediler, evlenirken bu bilgiyi vermemişlerdi korkulacak birşey mi bu tedirgin oldum biraz
Elifekrem25 buketkartal korkulcak bişe değil nikah işlemlerini yaparken söylemedilermi iğne vurulcaksın kalçadan doğum öncesi
Yzaman buketkartal Bende Hamileyken öğrenmiştim bir hamileyken bir de doğum dan sonra iğne yapılıyor gerek duyulursa benim sonuçlarım negatif çıktığı için hamile iken vurmadılar doğum dan sonra da kızımın negatif kan grubundandi yine olmadim
DemetF buketkartal sanirim ilk gebeligin 28 haftada ignesi var o zamana kadar herhangi kanama lekenme bisey olursa 28.haftayi beklemeden de yapiyorlar dogum oncesi falan degil yani korkacagin bisey yok
DemetF buketkartal olmana gerek yok doktorunun bilgisi olsun herhangi bir kanama vs biseyde de hemen vuruyorlar eger bi sikinti yoksa 28 de ve dogum zamani 72 saat icinde de vuruluyor.Genelde ilk gebelikte degil 2.gebelikte bebegin sakat olmasi dusuk vs tehlikesi buyuk dogumdan sonra vurulmasinin amaci da 2.gebelik icin