halimos25 iyxtviycutxut 5+2 olduk dün keseyi gördüm 7.haftada cagirdi kalp atışı için 🤲 Allah nasip ederse 🙏benimde henüz bulantilarim olmuyor ne zaman başlar bilmiyorum 😊
iyxtviycutxut mmerveender kaygı varmı ben ne yapacağım nerden başlarım nasıl ilerlerim bilmiyorum birsürü plan vardı bir anda hamilelik çıktı ve birde yeni evliyim artı bilgisiz 🤦♀️😂
iyxtviycutxut buketkartal bilmiyorum ki kişiden kişiye degisir seninde şu sıralar başlaması ihtimal 😄
Kbrakrc buketkartal Ay ne güzel bende 5+2yim.sabah 6 da alarm gibi ayağa kaldırıyor beni bulantılar bazı yemeklerden tiksinmeye bile başladım
Busra2013 buketkartal kac haftalıksınız bulantı bazen olmayabılır ben 18 haftalık hamıleyım hıc bulantı yasamadım yanı sızde dua edın ınsallaj yasamazsınjz
mmerveender iyxtviycutxut kaygı yok allaha şükür her şey hallolur diye düşünüyorum bebiş sağlıklı olsunda her şey alınır yapılır
buketkartal Yok daha duymadım, özel hastane olduğu için her hafta gidip muayene olma taraftarı değilim 6 bitiminde gitmeyi düşünüyorum keseyi daha yeni gördük çünkü 👶
Nurrr- buketkartal bende Pazartesi keseyi gördüm 10 gün sonra kalp atışı için çağırdı 14 ünde gidicem duymak için inşallah ☺️
iyxtviycutxut Nurrr- çok garip duygu bende 1 hafta once duydum resmen içimde canlı kalbi olan bişey var insan gerçekten tuaf hissediyor
Carriebradshow Bende 7+6 günlük gebeyim. İlk gebeliğim ve ikizler 🥰 Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻
Baldandamla bebeklibirisi Merhaba birşey sorabilir miyim bende 5 haftalıkken gittikçe dr.a kesede bebekte görünmedi sizin normal ultrason da görünmüş muydu keseniz?