Jdjdjdjk bencede gereksiz pahalı o yüzden almadım bende.bugun 20 günlük olduk hiç sızdırma yapmadı pişikte olmadı pişik olmasın diye kremde kullanıyorum o yüzden biz bi sorun yaşamadık. Zaten çok sık değiştiriyoruz başlarda sık yapıyolar o yüzden gayet iyi geldi bize .