Herkese merhaba nasıl başliyim bilmiyorum kızım şuan 24+3 de ve herşey yolunda gidiyordu fakat bugün kahverengi bi akıntı geldi alt karnımdada baskı hissi vardı doktor kontrolünden çıktım şimdi ve erken doğum riski olduğunu eşinde kanamanın devam ettiğini öğrendim iğne verildi 1 hafta sonra kontrolüm var ama psikolojik olarak bitmiş durumdayım çok küçük daha kendimi çok çaresiz hissediyorum bu durumu yaşayan yada yaşamış olan var mı