Yarenn92 Selam kızlar birşey sormak istiyorum 2.doz aşımı oldum ve bebek sahibi olmak istiyoruz nekadar zaman beklemeliyiz acaba önceden de 1 düşüğüm var yıllar önce olmuştu
Deletedmom15262 Yarenn92 bende 2 doz biontech aşılıyım ben sorduğumda korunun demediler ilk 3 ay gebeliklerde aşıyı önermiyorlar o kadar yani korunmanıza gerek yok denildi🤷♀️
Mucizem80 Yarenn92 canım ben tüp bebek yaptım Şubat ayında o zaman asi yeni çıkmıştı saglikciyim önceliğim vardı ama Dr uma danismistim o zaman eğer asi olursam 2 dozdan sonra 2 ay beklemem gerektiğini söylemişti bana transfer için Yani bence en az bı 3 ay bekle derim
Karadenizli_ Yarenn92 ben etraftan duyduğum kadarıyla 4 5 kişi yani aşı olduktan 1 1.5 ay sonra hamile kaldılar. artık aşı mı etkiledi bilemem takdır allahın ama. söylim dedim. etkilemekte istemem.
Yarenn92 Öncesinde folik asit kullanmaya başlamıştım eczaneden alıp ismi folidoce fakat bende kasıklarımda ağrı yaptığı için bırakmak zorunda kaldım siz hangisini önerirsiniz acaba bir sefer de sağlık ocağından doktor eksiklik olduğu için folbiol vermişti