Gulsah_13 bende ondan alıp gidemedim ama baya iyi doktor şehir hastanesinde de vardı bi doktor çok iyi demişlerdi ama adını unuttum bak artık gittin mi bilmiyorum orası da çok güzel temiz herşey yeni bilmiyorum imkanın nedir bazen çok masraf etmek istemeyen de oluyor yok dersen Emre uysal da süper 👍