mutlufatos19 Ben şimdiden başladım 14 haftalık 😂😂 her gün bir tane yiyorum ama canım istediği için çok seviyorum o yüzden
pamukkizimm AnneHilal dün doktor kontrolüm vardı 31+2 yim doktorum hurma yemeye adaçayı içmeye başla dedi ben erken değil mi dedim yok değil başla dedi
muges44 pamukkizimm Adaçayı içmekten korkuyorum sanki neyin fazlasını yapsam hemen doğururmuşum gibime geliyo😂
muges44 34.haftamdayım birkaç gündür yiyorum, 1 veya 3 tane günde fazlasını yemiyorum. 36-37 gibi çoğaltıcam sayısını
pamukkizimm muges44 ay evet bende günde bir fincan içeceğim ama Doğum anında cidden kolaylaştırıyormış zaten bitki çaylarına bayılırım 😊
pamukkizimm muges44 bende erken diyordum ben 31 haftadayım ama doktorum başla dedi bugün başlıyorum 😄
muges44 pamukkizimm Korktum😂Ben en iyisi 2 hafta daha bekliyim😂Elbette doktorunuzun dediği sizin için en uygunu🙂💐