honeyland Happy-family hem kalabalık hem eşleri de almıyorlar hastanenin içine 😄 hastane dışında bekliyor eşler Hacettepe de alıyorlar allahtan hastane içine 😁
Happy-family tosbikveannesii Benim daha çok yeni 7 haftalık 🤭 bu ay sonuna randevum var zor aldım zaten 😂 baba kalabiliyorsa odada çok iyi gerçekten. İns hayırlısıyla kucagimiza alırız sen kaç haftaliksin
tosbikveannesii Happy-family bn 23+3 um bayağı oldu 😂 aynen ya baba ve refakatçi çok önemli bnm için bide odalar 😂