tosbikveannesii Happy-family bende şuan memnunum duyumlarimda öyle ama şehir hastenesi ve gatayi soyleyende çok 😁
honeyland Happy-family ilk gebeliğimi öğrendiğimde gitmiştim hiç memnun kalmadım Cebeci’den Hacettepe ye devam ettim
Byznrshnn Ben ordan mezunum, şuan özelde gebe takibi yapmıyorlar, kendim dahi üniversitesi bünyesinde randevu bulamadım . Ordan hocalarımın özel muayenesine gitmek durumunda kaldım
tosbikveannesii Byznrshnn bende murat hocaya gidiyorum. Nasıl öneriyormusunuz sizde deneyimleriniz neler bahsedebilir misiniz 🙂
Byznrshnn tosbikveannesii randevuyu nasıl buldunuz ? Ben Murat seval hocaya gitmiyorum acar koç akplaza muayenesine gidiyorum
Aslhnxkrts tosbikveannesii ben gataya gidiyorum.Hiç memnun değilim .Her gittiğimde aynı doktor olmuyor .Genelde asistanlar oluyor .
Happy-family tosbikveannesii bende murat hocaya aldım çok ovduler valla bı deneyim dedim. Doğum sonrası odalar nasıl olur refakatçi durumu özel oda vs onlarda onemli
tosbikveannesii Byznrshnn ben yaklaşık 3aydir gidiyorum kendisine belkıde oyuzden. O hocayı hiç duymamıştım. Paketmi aldınız siz muayene ücreti nekdar
Byznrshnn tosbikveannesii ben aynı zamanda başka bir özel hastane ve çalıştığım kurumdaki hocamdan da takipliyim Maalesef riskli gebeyim biraz takıntı yaptık her hocaya gittik gibi oldu
tosbikveannesii Byznrshnn isterseniz murat hocaya bı msj atın belki alırlar referans ile bı arkadaşımdan aldım numaranızı gebeyim başlayabilir miyiz sizinle diye
tosbikveannesii Byznrshnn Herkes güler klinik ve Zahide küçük hocayı söylüyor. Durumunuz varsa onlara bakin derim
Byznrshnn tosbikveannesii teşekkür ederim Murat hocayla önceki gebeliğimde ((maalesef 6.hafta düşükle sonuçlandı) görüşmüştük hocadan kaynaklı elbette değil ama benim önceki gebelikte bizi ilk gören doktor olduğu için kötü bir anım oldu, tekrarlansın istemem
tosbikveannesii Byznrshnn haklısınız bnmde başımdan öyle bişi geçti ama ben poliklinige gidiyorum o sıra. doğumu bu hastanedemi yapmayı düşünüyorsunuz peki şuan kaç haftaliksiniz
Byznrshnn tosbikveannesii şuan 19 haftalığız,amniyosentez yaptırdık sonucu bekliyoruz . Sonuca göre gebelik devam edecek veya sonlanacak . Eğer Allah nasip eder de doğum olursa koruda yapacağım
Happy-family honeyland neden memnun kalmadınız normal poliklinik kısmında mi özel demi muayene oldunuz