Clostiridium Kızlar çok fena ara ara sancı girer gbi bi ağrı oluyor. Anlayamadım ne bu? 30 haftalığım. Üşütmeden mi bilemedim ama nefesim de daralıyo
Sblatc Clostiridium bende ara ara olmaya başladı. Şiddetli olmadığı için normal diye düşünüyorum. Yalancı sancı mı oluyo noluyo bilmiyorum. Afedersiniz bende de hamileliğim boyunca genelde ishal gibiyim. Magnezyum da ishal yapıyo sanki biraz
merveayaz Clostiridium evet cnm gttim bebek baski ypiodur dedi idrar yollarmda enfeksiyon vrdi bide oda ypiodur dedi antibiyotik vrdi kullaniyorum bklm ama ara ara oluyo yine insallah gecer bklm
Clostiridium merveayaz gectı canım çok şükür ılık bi duş aldım üşüttüm heralde ben afedersin ishale cevirdi😑
Clostiridium merveayaz inşaAllah gecer canım ya🤲 gercekten insanı strese sokan bi durum. Kaç haftalıksn
merveayaz Clostiridium orasi oyle cnm ama elimizde olmayan bisey bide bnde panik atak var gerci hamilelikten once tedavinoldum ama olsamda arada tetikliyo byle drmlarda
Clostiridium merveayaz demir hapı kullanıyor msn? Sabahları beni mahvediyordu içmedim bugun. Biraz da ağrı yapıodu
merveayaz Clostiridium kullaniyorum.canm ama daha once olmamisti byle dedigin gibi usuttuk herlde farknda olmadan yada salgin gbi bisey
merveayaz Clostiridium bnmde ayni cnm dvmli suren bi agri degil bazen gece uyurken oluyo bi anda karnmda agri snra gciyo