Merhaba, hamileliğimin 18.haftasındayım ve son 3 haftadır ayak, el ve karın bölgesinde ciddi kaşıntılarım var. Doktorum gebelik kolestazı (sarılığı)ndan şüphelendiği için son 3 haftada düzenli kan testi yaptırdım. Toplamda 12 tüp kan vermişim. Bu sayı bana çok fazla geldi ve başka herhangi bir tedavi yöntemi uygulanmadı. Sadece kullandığım folik asiti ve el kremi gibi ürünleri bırakmamı söyledi. Ama hala şikayetim devam ediyor hiç azalma olmadı. Benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı? Ne yapmam gerek başka doktora da mı danışsam bilemedim. Yardımcı olursanız sevinirim kızlar💜