Sedefcann08 Yahu size de oluyormu kac gündür deli oldum et benleri minik minik hele ki boynumda cikiyor birde kaşınıyor duş aldım kopmuş 2 si doktora sordum adam kendide bilmiyorki nedenini klasik laf hamilelikte olur basina gelenler varmı canlar😘
Oglununannesi Sedefcann08 aynenn öyle bende de boyun göbek deliği göğüs altı falan en az 8-10 tane çıktı cildiyeye gittim hamilelikten dedi hatta ben siğil sandım ama et beniymiş😑doğumdan sonra gel gazla donduralım dedi
jrarya Sedefcann08 35 haftayım bende de var ama yeni değil benimkiler iki ay olmuştur çıkalı hiç doktoruna sormadım notlarıma kaydedeyim yarın sorucam inş doğumdan sonra geçer 🤦🏻♀️
Sedefcann08 Oglununannesi demek oluyomuş canim ama kopuyorlar kasiniyo acitiyo canimi inadina da kasimak istiyom resmen
Sedefcann08 jrarya amim canim.insallah gecer sikir ettiler beni hele terliyom iyice yirtasim geliyo boynumu
Oglununannesi Sedefcann08 aman dikkat et canım belki çoğalır 😑bana başkasına geçmez falan bu bulaşıcı değil dedi ama kopunca bilmiyorum çoğalırmı
Sedefcann08 Oglununannesi kendi kendine oldu canim söylemesi ayip dün cok kotu hissediyodum kendimi eşim yikadi beni sanirim sert lifledi kopmuslar sabah bakinca simdi gene baska yerde cikmis minik minik
Oglununannesi Sedefcann08 anladım canım belki koparınca çoğalıyordur işte sen dikkat et doğuma ne kalmış zaten şurda bir ay gider sonrasında yaktırırız🙂
Sedefcann08 Oglununannesi aynen vallha dogurayim komple degisime gircem resmen 38 bedenden 44 u gectim 20 nin üstünde kilo aldim yaa
Oglununannesi Sedefcann08 ay kilo alımı yapıyomuş en çokta valla 12 kilo aldım dedm çokta almamışsın ama dedi yine çıkmış doğum sonrası gider hallederşz sıkma canını🙂