Bence olmalısınız haberlerde böyle bir cok şey ızledım hamılelıkte cok zor atlatılıyor en azından aşı olursanız hafif gecırebılırsınız bende 13 haftalıgım bu hafta olucam. Arkadaşım 7 aylık covid oldu aşısıda yoktu zor atlattı ilaçsız tabi bu benim fikrim ınsallah hıc bırımız olmadan kavusuruz bebişlerimize