Hayalllllll ama ne kadar çok kalırsa karnında o kadar iyi canım anladım anlamı çok güzel ama 39 uncu yada 38 de ol sezeryan bebek daha iyi oluyor anne karnında bende senin gibi düşündüm komsuma doktor demiş ki ne kadar karnında durursa o kadar iyi demiş canım bence kalsın doktoru dinle günah çocuga kuzenim dogum yaptı sezeryan mesela şimdiki aklım olsa diyor vallaha 40 ıncı haftada aldırır dım diyor