40 haftalık oldum nerdeyse devlet hastanesine gidiyorum önceden òzeldeydim iki haftadir devlete gidiyorum norml dogumu bekliyor doktorum hala oğlum gelmek istemiyor. Ne onerirsiniz hanımlar sancim nasıl başlar. Kilosu gelişimini tamamlamış artık bana çok zor oluyor toplamda 7 kilo aldım ama kendimi çok.agir hissediyorum 5 dakikada nerdeyse 2 kere lavaboya gidiyorum 😣