Cigalde Kızlar dün doktora gittim 19+5 haftalığım doktor bebeğin eşi aşağıda sanırım dedi doğuma kadar düzelir dedi başka bişey demedi bi sıkıntı olurmu
Azramm33 Cigalde benimde öyleydi 13 haftalıkken kanama olmustu ama şükür yukarı çekildi 33 haftalığız korkmayın stres yapmayın düzelir inşallah
As93 Cigalde benimde rahim ağzına çok yakındı kanamam olmuştu. Doktor rahim büyüdükçe yukarı çıkar dedi öylede oldu.