Ela20 Aysel0707 Su geldikten sonra sancı olmasa da hastaneye gitmek gerekir çünkü enfeksiyon riski oluyor. Veya bebekte başka sıkıntılar olabilir.
Ayseee4238 Aysel0707 sanciyi beklemeyin hemen gidin benim nişanım geldiğinde sıfır sancım vardı ama doktorum hemen hastaneye çağırdı yatisimi yaptı sancı her durumda olmayabiliyor oyalanmadan gidin bence
Ayseee4238 Aysel0707 sen git durmuş olsa bile suyun azalır bebeğe zararı olur Allah korusun ben şimdiye ucmustum valla hastaneye korkudan bişey yoksa bile için rahatlamış olur en azından bence