bebeklibirisi ben 5 haftalıkken gittiğimde kese var kalp atışı yok demişti alttan muayene olmak ister misin küçük olduğu için ordan daha rahat görülür dedi bende kabul ettim normalde çok acı çekerdim ama doktorum sağolsun konuşarak sakinleştirdi keseyi yine girdi fakat kalp atışını duyamamıştık hiçbir şekilde zorlamadı sonraki hafta yine gel dedi karnımdan baktığında kalp atışını da duyduk çok şükür 6+5di o zaman gerektiğinde bakılmalı tabiki ama zorlanmamalı birde rahat edebileceğiniz doktor çok önemli bi doktor abi seçmişti bana o doktoru çok araştırdım ozeldekilerden daha iyi diyenler oldu özele gitmekten bile vazgeçtim doktor secimi rahat edebilmek falan çok önemli