Meb hanımlar bende burada hemen hemen herkesin doğum hikayesini okudum elhamdülillah sonundan bende doğurdum 40 0 haftalık doğum yaptım 3 kilo oldu oğlum suni sanciyla doğum yaptım benim hamileligim zor gecti hep doktorlar olumsuz bir şeyler söylediler gah bacağı kısa gah cüce dediler alalım dediler ama ben allah’tan ne gelirse başım üztune dedim ve elhamdülillah oğlum 51 santim doğdu doktor bile şaşırdı ama hep göz yaşıyla geçirdim hamileligimi 😔allah’ım hiç kimseyi korktuğunu göstermesin inşallah