32 haftada eger dogum iznine ciktiysan raporunu yetkili kisiye isyerine ver ben mail attim onuda kabul ettiler.
Maas dogum yapana kadar yatmiyor dogum yaptiginda dogum belgeni gonderiyorsun insan kaynaklarina onlar sana soruyor maasini toplu mu almak istersin yoksa ay ay mi diye . Eger ay ay istersen dogum yaptigin ay basliyor yatmaya maas. Ama dedigim gibidogum yapana kadar yatmiyo.
Bu ozel sektor icin gecerli bu arada kamuyu bilmiyorum