Kızlar merhaba 3 gündür sol kaburgam cok agrıyor ne soluma yatabiliyorum nede nefes alabiliyorum nefes aldıkca batıyor dahiliye gittim hamile oldugun için bişey yapmadılar bakmadılar kendi kadın doğum doktoruma mı gitsem bilemedim 33 haftalık hamileyim sizde yaşadınız mı bu durumu nasıl geçti :()