Seda0651 39+1 olduk fakat son 2 haftadır tansiyon düşüklüğü yaşıyorum. Ayakta duramıyorum sürekli bişey ler yememe rağmen düzelmiyor . Benim gibi olan var mı . Normal doguma engel mi