Ecem ben anestezi teknikeriyim benimde oğlum olucak ve ilk günlerde öneren doktorda var önermeyende. İlk 40 gün yenidoğan olarak geçer, bu süreçte sünnet edilirse evet çok çabuk iyileşir anne içinde bebek içinde çok rahat. Ama çocuk doktorumuz sarılık riski olduğu zamanlarda doğru bulmadığını söylemişti bende 22-23. günü gibi yaptırıcam yani yarı kırkı çıktıktan sonra tabiki birazda sarılık durumuna göre. Ama kesinlikle en fazla 1 aylıkken olsun istiyorum, ilk gün çok ödemli olduğu için açıkçası çok iyi bir doktora yaptırmak gerekiyor risk biraz fazla bana göre🙏🏼