Kızlar özene bozene yaptırdığımız çıkış setlerini kimi anneler ilk kiyafet olarak giydiriyor kimi anneler hastaneden çıktığı an eve giderken giydiriyor sizler ne düşünüyorsunuz
Ben ilk giycegi kiyafet olmasından yanayım sonuçta ilk defa o an milet goricek resim cekicekler felan eve giderken giydirmeyi tuhaf buluyorum sizler ne dusunuyorsunuz