[silindi] doktor şeker hastalığı illa yüksek şeker anlamına gelmiyor. Senin ki de hipoglisemi dedi. şeker, bal, pekmez, ekmek, makarna gibi basit karbonhidratlardan uzak dur dedi. Daha kompleks karbonhidratlardan faydalan, az ve sık ye dedi. Çok beceremiyorum bu öğün ve porsiyon ayarlama işini. Diyetisyenden yardım almam gerekecek sanırım