Sevincbakir1 canım benim ilk kızım asla yerinde durmazdı ne gecem belliydi ne gündüzüm hiç rahat edemezdim . İkinci gebeliğimde kız bebek o kadar uysalki sakin sakin hareket ediyor ve beni hiç yormuyor doktora danıştım tedirgin oluyorum diye her gebelik bir olmaz herhangi bir sorun yok dedi. Hatta görümcem kızına hamileyken 9 ay boyunca belki 5-6 kere oynamıştır hiç kıbırdamıyor diyordu. Aman allahım şimdi düz duvara tırmanıyor 😂