Devrim ne diyim kardeşim.rabbim yardımcın olsun benim de ilk evlendiğin de eşim çıkardı bekar evli takilirlardi biz de kızlarla çiğ köfte pijama partisi yapar gece dağılırdık 1 yıl öyle geçti adam alışmış 2. Yıl yine takılmaya başladı bu sefer kpss hazırlandım umrumda olmadı.3 yıl atamam oldu ayrı kaldık yine ayrı takılmaya devam kârı kız yok ama okey çay kahve öyle 4. Yıl yan-yana gelince olay patladı olmuyor böyle şehir değiştirdik tayından dolayı onunda benimde çıkacak hiç arkadaş yok buarada benim ilk yıl yok dediğim kârı kız olayı esimd3 yokmuş ama diğerlerinde cıktı