Kızlar merhaba 30+1 iz 2 gün hastanede yattim dün çıktım sancilarim vardı doktorumuz bir şekilde durdudu ve taburcu olduk ama benim ara ara sancilarim oluyor ve bebegim 1200 gr çok minis 1 ay daha dayansa veya 2 kilo olsa hiç korkum kalmayacak bu yüzden size sorum bebeğime en hızlı şekilde nasıl kilo aldırırım ne yiyip ne içeyim teşekkürler 😍