SeilErdoan Kızlar kasıklarım berbat ağrıyo 5 haftalık daha bi sağa bi sola bıçak batırıyolar sanki nedenki
Minedemir SeilErdoan bebis yerleşiyor normal 6 haftada benim birden kesildi o zaman da korkmayın 🤗 sonra da migde bulantıları baslicak bu donemde is falan yapmayın bol su icin ve yatın
Mucizesinibekleyenacemianne SeilErdoan bende bugün 4+6ydım.. Yarın 5+0 oluyoruz. Bende de bugün yokladı o ağrılar.. sadece sol taraf, bide ağrı da değil de batma gibi. İnşallah herşeyin yolunda gittiğinin işaretidir..🙏🏻🌸