Bsrkh ve tüp bebek doktorum kanamamla hiç ilgilenmedi ben başka bi özel hastane de acile gittim o gün yatış verdiler pruluton vuruldu kanamam izlendi sonra Progestan iğne ye geçildi sabah akşam 50 mg şimdi bu doktorum daha çok ilgileniyor iki hafta bir kontrole çağırıyor bi süre sonra kahverengi lekeye dönüşüyor artık ara ara geliyor lekeler de ama bebekler iyi şükür ikizler benimki