Kızlarım dış kulak iltihabı oldum bizde malesef ki ırsi kulak sorunu.. çiğneyemiyorum kulaklarım komple zehir gibi acıyıp yanıyo.. kbbcı antibiyotik krem parol verdi kadın doğumcuda kullanabilirsin dedi parolu daha gece içmeye başladım şükür kısa süreli olsa da geçiriyo ağrılarımı çok şükür ama yol uzun gibi daha … Hamileyken antibiyotik kullanan var mı ben hap içtiğim zaman aşırı evham yapıyorum..