Hasret03 Merhaba! 32+3 hamileyim makinam bozuk olduğu için çamaşırları elde yıkadım üstüne halı yıkadım baya üşüttüm grip olmuşum bugün ikinci doz Covid aşım var acaba yaparlar mı yoksa grip geçtikten sonra mı yapılır