rabbiminemanetleri Kızlar ikizlere hamileyim bir kiz bir erkek 😊 Rabbim nasip ederse . Erkeğe emir diye dusunduk kiza da uygun bisey istiyorum. Lutfen yardımcı olur musunuz kizim için isim fikrinizi söyler mısınız 🥰
Edanur-gul rabbiminemanetleri oğlumla adaş olucak emir tufan koydum bende💙 Emir-nehir Emir- İrem Bu ikisi ismi uyumlu buldum
rabbiminemanetleri Tugbatugba-8181- ogretmen olmanın zararını yasiyorum suan Erva vardi cok yalanciydi🤣🙈
rabbiminemanetleri Edanur-gul emir nehir uyumlu ve guzel aslinda. Ben zaten anlamıyorum insanlar neden yorum yapıyor ben kimsenin çocuğuna yorum yapmam aklıma gelmez 😊
Edanur-gul rabbiminemanetleri kesinlikle katılıyorum bende yapmam şahsen eşim rahmetli babasının adını oglum olursa bir gün adını tufan koyucam demiş Allah nasip etti oldu ama hickimse ismi bbegenmedi her kafadan yorum yaptılar benimde içimden emir geciryordu geri bizde emir tufan karar verdik ona bile yok güzel değil dediler yok kimisi ben emir derim kimsi ben tufan derim diye diye bizi caydirmaya çalıştılar ama biz son kararı verdik sonuçta ben kimseye yorum yapmam mümkünse kimsede yapmasın ya hele aile büyüklerinin yok babamim adı olsun yok benim adımı koyun diye ısrarları ayri bir cinnetttt🙄😬